top of page

ДИСКИ ЗЧЕПЛЕННЯ: ПЕРЕКЛЕПАННЯ НОВОГО ФРИКЦІЙНОГО МАТЕРІАЛУ
(заміна "феродо")

Заміна фрикційних накладок, що зносилися, на дисках зчеплення, що були у вживанні, зазвичай зветься "переклепкою".

Переклепування дисків зчеплення, якою ми займаємося, дозволяє заощадити кошти та отримати виріб, максимально наближений до нового за своїми технічними характеристиками.

Диски зчеплення, що приймаються в переклепування, спочатку перевіряються на їхню придатність до відновлення, тому що не на кожному вживаному диску зчеплення є сенс переклепувати феродо.

Перед переклепуванням дисків зчеплення варто переконатися:
- у відсутності тріщин та інших руйнувань металевого диска,
- відсутності наслідків його термічної деформації від перегріву,
- упевнитися в цілісності муфти та шліцевого з'єднання.

Вартість робіт з переклепування дисків зчеплення варіюється і залежить від багатьох складових:
- типу та товщини фрикційних накладок,
- виробника нових фрикційних накладок,
- розмірів і діаметра диска зчеплення, що переклепується.

Відновлювальні роботи супроводжуються двотижневою гарантією.

РЕМОНТ ДИСКА СЦЕПЛЕНИЯ ЛЕГКОВЫХ И МИКРОАВТОБУСОВ

Прием, дефектовка, удаление старого фрикционного материала, установка нового феродо, шлифовка, балансировка, другие работы, отправка

1000 грн.

РЕМОНТ ДИСКУ ЗЧЕПЛЕННЯ ЛЕГКОВИХ І МІКРОАВТОБУСІВ

Прийом, дефектування, видалення залишків старого фрикційного матеріалу, встановлення нового "феродо", шліфування, балансування, інші роботи, відправка

від 2 300 грн.

РЕМОНТ ДИСКУ ЗЧЕПЛЕННЯ ВАНТАЖНИХ АВТОМОБІЛІВ

Прийом, дефектування, видалення старого фрикційного матеріалу, встановлення нового "феродо", шліфування, балансування, інші роботи, відправка

2 700 грн.

РЕМОНТ ДИСКУ ЗЧЕПЛЕННЯ СІЛЬГОСПТЕХНІКИ

Прийом, дефектування, видалення старого фрикційного матеріалу, встановлення нового "феродо", шліфування, балансування, інші роботи, відправка

2 700 грн.

bottom of page