top of page

УМОВИ НАДАННЯ ГАРАНТІЇ НА ВИКОНАНІ РОБОТИ З ВІДНОВЛЕННЯ ДВОХМАСОВИХ МАХОВИКІВ

Відновлювальні роботи супроводжуються гарантією:
- для легкових автомобілів та позашляховиків - 6 місяців без урахування пробігу,
- для мікроавтобусів та малих вантажівок - 6 місяців без урахування пробігу.

Підставою для надання гарантійних зобов'язань є наявність заповненого талона із зазначенням переліку проведених при ремонті двомасового маховика робіт, доданого до маховика, що повертається на доопрацювання, обов'язково в комплекті з кошиком зчеплення, що працює з ним у комплексі.

Гарантійний термін на відновлений маховик починає враховуватись або з моменту передачі його замовнику, або з моменту встановлення на автомобіль, підтвердженого актом виконаних робіт профільної СТО, наданого нам не пізніше трьох днів з моменту монтажу.

Гарантія не поширюється на відновлені двомасові маховики, конструкцію після проведеного ремонту яких було внесено будь-які зміни.

Кожен потенційний гарантійний випадок ремонту розглядається лише за наявності акта рекламації, виданого профільною СТО та завіреного печаткою, із зазначенням прізвища механіка, який робив роботи та його контактного телефону.

Документація, яку необхідно надати під час повернення маховика для повторного ремонту за гарантією:

Двомасові маховики:

1. Вимірювання швидкості обертання стартера. Бажано у вигляді графіка (наприклад з Bosch KTS)
2. Параметри корекції ХХ дизеля чи лічильник пропусків запалювання для бензинового ДВС.
3. Протокол зчитування пам'яті помилок (DTC) з блоку керування двигуном.
4. Момент затяжки, що застосовувався для кріплення маховика та копія паспорта перевірки динамометричного ключа.
5. Фото, на якому чітко видно стан центруючих втулок між двигуном та КПП.
6. Для трансмісій з подвійним зчепленням або варіаторів – фото стану шліцевого з'єднання з боку коробки передач.

Кошики та диски зчеплення - звичайне зчеплення:

1. Фото пов'язаних та навколишніх деталей:
- механізм вичавлювання зчеплення (вилка, вал тощо);
- центруючі втулки між ДВЗ та КПП;
- обладнання, яке використовувалося для підняття КПП під час встановлення.
2. Для зчеплень з механізмом компенсації зношування (SAC/TAC) - достовірне підтвердження використання спеціального інструменту під час встановлення.
3. Для пошкоджених демпферів крутильних коливань – параметри корекції ХХ дизеля або лічильник пропусків запалювання для бензинового ДВЗ.
4. Момент затяжки, що застосовувався для кріплення корзини та копія паспорта перевірки динамометричного ключа.
5. Фото, на якому чітко видно стан центруючих втулок між двигуном та КПП.


Комплекти подвійного зчеплення:

1. Достовірне підтвердження типу та виробника спецінструменту, що застосовувався при заміні зчеплення.
2. Для всіх варіантів КПП - Протокол зчитування пам'яті помилок (DTC) з блоку керування двигуном та КПП
3. Для всіх варіантів КПП – протокол адаптації зчеплення
4. Для VW DSG 0AM обов'язково мають бути надані:
- Товщина шайб, які встановлювалися;
- фотовимірювання вільного ходу дисків після установки;
- параметри, раховані з блоку управління КПП:
5.1 Швидкість обертання ДВЗ (G641/G182)
5.2 Швидкість обертання ДВЗ - по шині CAN
80.1 Дата виготовлення Mechatronik
30.3 Тиск олії (V401)
95.1 Зчеплення K1 - Адаптація 0 позиції
95.2 Зчеплення K1 - крутний момент у 0 позиції
96.3 Зчеплення K1 - Адаптація позиції 3
96.4 Зчеплення K1 - крутний момент у позиції 3
97.1 Зчеплення K1 - Кордон розімкнутого положення
97.2 Зчеплення K1 - Кордон замкнутого положення
115.1 Зчеплення K2 - Адаптація 0 позиції
115.2 Зчеплення K2 - крутний момент у 0 позиції
116.3 Зчеплення K2 – Адаптація позиції 3
116.4 Зчеплення K2 - крутний момент у позиції 3
117.1 Зчеплення K2 - Кордон розімкнутого положення
117.2 Зчеплення K2 - Кордон замкнутого положення
180.2 Зчеплення K1 - Пробіг останньої успішної адаптації
200.2 Зчеплення K2 - Пробіг останньої успішної адаптації
5. Моменти затягування, що застосовувалися при встановленні та копія паспорта перевірки динамометричного ключа.
6. Фото, на якому чітко видно стан центруючих втулок між двигуном та КПП.

Нагадуємо, що при заміні маховика DSG-6 треба обов'язково міняти підшипник первинного валу!

Не варто також забувати, що двомасовий демпферний маховик є лише однією складовою системи трансмісії і коректна його робота може відбуватися тільки в комплексі зі справними та припрацьованими до відновленого маховика інших важливих елементів – диска зчеплення та кошика зчеплення.

Зазвичай з нашого багаторічного досвіду, за час якого ми успішно відновили не одну тисячу демпферів і вузлів зчеплення, слід розуміння того, що маховик, випущений з ремонту, повинен деякий час "припрацювати" і можливі шуми, що з'являються досить часто йдуть самі собою.

Прохання до наших шановних клієнтів, з яких, не посоромимося похвалити себе, 99% залишаються задоволеними результатом нашої роботи - при здійсненні телефонного дзвінка до нас - максимально підготувати технічну інформацію та кваліфікований опис можливих симптомів некоректної роботи обладнання.

Впевнені, що у Вашому випадку відновлення пошкодженого маховика відбудеться ідеально з першого разу!
А якщо ні, то наша сторона буде проводити повторні гарантійні роботи стільки разів, скільки це необхідно для коректної роботи обладнання.

bottom of page